Friday, October 21, 2016

Vind Besigheid

Eksterne omgewing: Inleiding (GCSE) 'N besigheid nie in 'n vakuum. Dit het om op te tree en te reageer op wat gebeur buite die fabriek en kantoor mure. Hierdie faktore wat gebeur buite die besigheid bekend as eksterne faktore of invloede. Hierdie sal beïnvloed die hoof interne funksies van die besigheid en moontlik die doelwitte van die besigheid en sy strategieë. Die belangrikste faktor wat die meeste sake beïnvloed is die mate van mededinging - hoe fel ander besighede kompeteer met die produkte wat 'n ander besigheid maak. Die ander faktore wat die besigheid kan beïnvloed is: Sosiale - hoe verbruikers, huishoudings en gemeenskappe op te tree en hulle oortuigings. Byvoorbeeld, veranderinge in houding teenoor gesondheid, of 'n groter aantal pensioenarisse in 'n bevolking. Wetlike - die wyse waarop wetgewing in die samelewing raak die besigheid. Bv veranderinge in die wette werk op werksure. Ekonomiese - hoe die ekonomie raak 'n besigheid in terme van belasting, staatsbesteding, algemene vraag, rentekoerse, wisselkoerse en Europese en globale ekonomiese faktore. Politieke - hoe veranderinge in regeringsbeleid die besigheid bv kan beïnvloed 'n besluit te subsidieer die bou van nuwe huise in 'n gebied kan 'n goeie vir 'n plaaslike baksteen werke wees. Tegnologiese - hoe die vinnige tempo van verandering in die produksie prosesse en produk-innovasie affekteer 'n besigheid. Etiese - wat beskou word as moreel reg of verkeerd vir 'n besigheid te doen. Byvoorbeeld indien dit handel met lande wat 'n swak rekord oor menseregte het. Veranderende eksterne omgewing Markte verander die hele tyd. Dit maak afhang van die tipe produk die besigheid produseer egter 'n maatskappy se behoeftes te reageer of kliënte te verloor. Sommige van die belangrikste redes waarom markte vinnig verander: Kliënte ontwikkeling van nuwe behoeftes en begeertes. Nuwe mededingers betree 'n mark. Nuwe tegnologie beteken dat nuwe produkte gemaak kan word. 'N wêreld of landwyd geval gebeur bv Golfoorlog of bek-en klouseer. Regering stel nuwe wetgewing bv verhoog minimum loon. Besigheid en Kompetisie Hoewel 'n besigheid nie mededinging van ander besighede wil, onvermydelik die meeste sal 'n mate van mededinging in die gesig staar. Die hoeveelheid en tipe kompetisie is afhanklik van die mark die besigheid bedryf in: Baie klein mededinger besighede - bv 'n winkelsentrum of middestad arcade - naby wedywering. 'N Paar groot mededinger maatskappye - bv waspoeier of Coke en Pepsi. 'N vinnig veranderende mark - bv waar die tegnologie word baie vinnig ontwikkel - die selfoon mark. 'N besigheid kan reageer op 'n toename in kompetisie (bv 'n bekendstelling van mededingende produk) op die volgende maniere: Sny pryse (maar kan winste te verminder) Verbeter gehalte (maar stygings koste) Spandeer meer op bevordering (bv doen meer advertensies, verhoog merk lojaliteit, maar kos geld) Sny kostes. bv gebruik goedkoper materiaal, maak 'n paar werknemers op straat Sosiale omgewing en verantwoordelikheid Sosiale verandering is wanneer die mense in die gemeenskap hul houdings aan te pas by wyse waarop hulle leef. Besighede moet hul produkte aan te pas by die veranderinge aan, bv neem suiker uit drankies se kinders, omdat ouers voel hulle kinders wat te veel suiker in hul dieet. Die besigheid moet ook bewus wees van hul sosiale verantwoordelikhede. Dit is die manier waarop hulle optree teenoor die verskillende dele van die samelewing wat hulle in aanraking kom. Wetgewing dek 'n aantal van die gebiede van verantwoordelikheid wat 'n besigheid het met sy kliënte, werknemers en ander besighede. Dit is ook belangrik om die gevolge van 'n besigheid kan op die plaaslike gemeenskap het oorweeg. Dit is bekend as die maatskaplike voordele en sosiale koste. 'N Sosiale voordeel is waar 'n besigheid optrede lei tot voordele bo en behalwe die direkte voordele vir die onderneming en / of kliënte. Byvoorbeeld, die bou van 'n aantreklike nuwe fabriek bied werksgeleenthede aan die plaaslike gemeenskap. 'N Sosiale koste is waar die aksie het die omgekeerde effek - daar is koste wat op die res van die samelewing, byvoorbeeld besoedeling. Hierdie ekstra voordele en koste word onderskei van die private voordele en koste direk toeskryfbaar aan die maatskappy. Hierdie ekstra koste en voordele staan ​​bekend as eksternaliteite - eksterne koste en voordele. Regerings moedig maatskaplike voordele deur die gebruik van subsidies (bv plaaslike hulp vir onontwikkelde gebiede). Hulle ontmoedig ook sosiale koste met boetes, belastings en wetgewing. Drukgroepe sal ook ontmoedig sosiale koste. Wat is strategie? Johnson en Scholes (Verken Korporatiewe Strategie) definieer strategie soos volg: "Strategie is die rigting en omvang van 'n organisasie oor die lang termyn. Wat voordeel behaal vir die organisasie deur middel van sy opset van hulpbronne binne 'n uitdagende omgewing aan die behoeftes van markte te voldoen en die verwagtinge van belanghebbendes te vervul". * Wat is die waardes en verwagtinge van diegene wat krag het in en om die besigheid? (Belanghebbendes) Strategie op verskillende vlakke van 'n Besigheid Strategieë bestaan ​​op verskeie vlakke in 'n organisasie - wat wissel van die totale besigheid (of groep besighede) deur aan individue wat in dit. Korporatiewe Strategie - is gemoeid met die oorkoepelende doel en omvang van die besigheid aan die verwagtinge van belanghebbendes te voldoen. Dit is 'n belangrike vlak sedert dit swaar beïnvloed word deur beleggers in die besigheid en optree om strategiese besluitneming te lei in die hele besigheid. Korporatiewe strategie is dikwels eksplisiet in 'n "mission statement". Besigheid Eenheid Strategie - betref meer met hoe 'n besigheid kompeteer suksesvol in 'n bepaalde mark. Dit gaan oor strategiese besluite oor die keuse van produkte, wat voldoen aan die behoeftes van sy kliënte, besig om voordeel bo mededingers, die ontginning van of nuwe geleenthede skep ens Operasionele strategie - is bekommerd oor hoe elke deel van die besigheid is georganiseer om die korporatiewe en sake-eenheid vlak strategiese rigting te lewer. Operasionele strategie fokus dus op kwessies van hulpbronne, prosesse, mense ens Hoe Strategie bestuur - Strategiese Bestuur In sy breedste sin, strategiese bestuur is oor die neem van "strategiese besluite" - besluite wat die vrae hierbo beantwoord. In die praktyk, 'n deeglike strategiese bestuursproses bestaan ​​uit drie hoofkomponente, word in die onderstaande figuur: strategiese Analise Dit is alles oor die ontleding van die krag van posisie besighede en die begrip van die belangrike eksterne faktore wat daardie posisie kan beïnvloed. Die proses van strategiese analise kan bygestaan ​​word deur 'n aantal gereedskap, insluitend: SWOT-analise - 'n nuttige opsomming tegniek vir n opsomming van die belangrikste kwessies wat voortspruit uit 'n evaluering van 'n besighede "interne" posisie en "eksterne" omgewingsinvloede. strategiese Choice Hierdie proses behels die begrip van die aard van die verwagtinge van belanghebbendes (die "basiese reëls"), die identifisering van strategiese opsies, en dan evalueer en strategiese opsies te kies. Dikwels is die moeilikste deel. Wanneer 'n strategie is ontleed en gekies, die taak is dan om dit te vertaal in organisatoriese optrede.


No comments:

Post a Comment